Google

Sunday, October 14, 2007

كـــــل سنـــــة وانتـــــو طيبيـــــن

10 comments:

دكتور كسلان said...

اول تعليق

دكتور كسلان said...

انا قلت الحق اسجل نفسى اول تعليق

كل سنة وانت طيبة

وبالف خير وصحة وسعادة

عيد سعيد عليكى ان شاء الله

وبدل الكحك والبتيفور

كنت انا اول تعليق
ورديتهالك


سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

ghalia said...

كل سنة وانت طيب يا دكتور
دايما سباق بالخير
ويا سيدى انا اللى عازماك على كحك وبتيفور كمان
:)

Anonymous said...

السلام عليكم. العدد الثالث من مجلة طراطيش كلام نزل بفضل الله, منتظرين زياراتكم و تعليقاتكم.
Trateesh Kalam

kafrawy said...

يا جمال العيد

بتاع العسل said...

بعد السلام

عيدك مبارك ان شاء الله


وكل سنة وانتى طيبة

Soooo said...

بما اني جيت بعد العيد فاعتقد ان مش فاضل كحك
السؤال بقى
هل فاضل بيتي فور ؟؟؟؟؟




كل سنه وانتي طيبه ياستي وياجمال العيد المبارك ..

معا من اجل عيد حلو بالصلاتو عالنبي

قطوف said...

كل سنه وانت طيبه
عيد سعيد
والنبى عشان العيد
غيرى نظام الكومنت ربنا يخليك

dr.Roufy said...

وانتي طيبة يا غالية يا قمر

مع انها جات متأخرة اسبوع
:))
بس والله كنت مسافرة ةلسه راجعة النهارده اهو
وقلت لازم اعيد على غالية حبيبتي

ربنا يروق بالك يا قمر ,,ويسعد كل ايامك

Ahmed EIssa said...

كل سنة وانتي طيبة يا غالية وكل عيد وانتي بخير

وانا لسة عند وعدي بوست القمر ده شكله جامد وحروح اقراه واعلق عليه

يلا سلام

صحيح انا جاوبت التاج

استني بقي التدبيسة بتاعتي

نياهاهاهاهاهاهاها